Pravila
#1
Ovo su konačna pravila, koja će se samo dopunjavati kasnije

Klase i sposobnosti likova

Svi igrači će dobiti 15 poena koje mogu rasporediti u odreðene kategirije:
Snaga - odreðuje koliko lik pravi štete u fizičkoj borbi
Brzina - odreðuje koliko je lik sposoban da izbegne napade, takođe na svaka 4 poena dodaju se udarcu kao +1
Inteligencija - koliku štetu pravi magijama I koliko je otporan na magije
Život - odreðuje koliko se ima životnih poena I izdržljivost na fizičke udarce. Broj života x2 I tako dobijamo koliko neko ima životnih poena. Ako neko ima život: 7 on ima 14 životnih poena.


Klase
Vitez
- Klasa za borbu prsa u prsa, jak u snazi
- može da koristi sva oružija
- ne može da kortisti magiju
- po osnovi ima 2 snage I 2 života više od ostalih.

Mag:
- Klasa koja baca magije (ofanzivne, defanzivne I magije za podršku), jak u inteligenciji
- koristi samo mala oružja (bodeže, magijski štapovi I praćke)
- jak sa magijama
- po osnovi ima 2 inteligencije više od ostalih.

Sveštenik
- Klasa koja je između Viteza I maga. Solidno je jak u borbi prsa u prsa ali sve magiju mu se zasnivanju na lečenju svojih saigrača I njihovoj pomoći
- Ne može da koristi dvoručna oružja
- Po osnovi ima 2 snage 2 intelgencije više od ostalih

Lopov:
- može da bude neprimetan u mraku
- koristi bodeže i kratke mačeve
- po osnovi ima 2 brzine više od ostalih.
Rendžer (Šumar)
- Klasa namenjena dalekometnoj borbi ali može da se snađe I u bliskoj borbi
- Ne može da koristi dvoručno oružje (tu ne spade luk nego ogrmoni mačevi, sekire…)
- Od oklopa može da koristi samo krznene
- U borbi može da priziva životinje da se bore na njegovoj strain (od inteligencije zavisi šta će prizvati)
- Po osnovi ima po 1 više od snage, brzine, inteligencije I života

Osnova svakog lika je:
Snaga: 5
Brzina: 5
Inteligencija: 5
Život: 5

Primer:
Kod viteza to izgleda ovako:
Snaga: 7
Brzina: 5
Inteligencija: 5
Život: 7

Likovi od prvog do petog nivoa mogu da izaberu jednu od sposobnosti:

Sposobnosti:
Nivo 1, sposobnosti sa kojima sve klase kreću:
Vitez:
- Neprobojnost ( zaustavlja 10 fizičke štete tokom sledećeg protivničkog udarca/napada)
- Moćni uradac ( daje +3 štete za sledeći napad)
Mag:
- Barijera (zaustavlja 10 magijske štete i 5 fizičke štete tokom 3 sledeća protivničkog napada)
- Strah (jedan protivnik ne može da napada sledeći potez)
Sveštenik:
- Zaštita ( zaustavlja 3 fizičke štete tokom sledećeg protivničkog napada)
- Brzo udaranje (kada ne koristi oružije dobija +2 na snagu i +1 na brzinu)
-
Lopov:
- Ubrzani feflexi (3 poteza mu podiže brzinu za +3)
- Fantom (ako je mrak ili ima delimično mraka lopov ulazi u senku I postaje ne vididljiv može da napadne 1 metu kojoj će pored svoje osnovne štete naneti dodatnih +10)
Šumar:
- Moć prirode (daje mu 3 koga po 1 od svake karakteristike)
- Munjevit reflex ( ima 2 napada u krugu)

Magije:
Magija sa kojima kreću klase nivoa 1:
Mag:
- Munja (pravi 10 električne magijske štete)
- Spavanje (pogođeni neprijatelj pada u nesvet na 3 kruga)

Sveštenik:
- Zdravlje (leči 10 života)
Šumar:
- Vatrena strela (pravi dodatnih +10 štete)


Na Nivou 2 jedna od osobina može da se unapredi a na Nivou 3 svaka klasa dobija po 1 novu osobinu. Magije i sposobnosti imaju ograničen broj korištenja tokom jedne borbe. Kada lik dobije viši nivo može da unapredi osobinu ili magiju na sledeći način: Ako je osobina npr. Barijera (zaustavlja 10 magijske štete i 5 fizičke štete tokom 3 sledeća protivničkog napada), lik može da unapredi broj puta koliko može da je koristi tokom jedne borbe, poveća borj poteza koliko će barijera trajati, poveća broj štete koliko barijera blokira.
Iskustvo:

Iskustvo se dobija po završenim zadacima. Svi likovi koju su učestvovali u zadatku dobijaju 10 iskustva.
Nivo 2: 20 iksustva
Nivo 3: 50 iskusta
Nivo 4: 150 iskustva
Nivo 5: 200 iskustva
Oružije i oklopi

Oružije se deli na: gvozdena (+1), čelična (+2), srebrna (+4), magična (+3 magične štete). Mogu biti mačevi, sekire, maljevi, lukovi i strele, samostreli, magijski štapovi . Svali lik može da u jednom trenutku kod sebe da ima tri oružija. 1 na leđima, I po jedno sa obe strane boka.

Oklopi mogu da budu: krzneni (štiti 1 poen od fizičkog udarca), gvozdeni (štiti 3 poena od fizičkog udarca), čelični (štiti 5 poena od fizičkog udarca), magijski (magijski štiti 1 poen od fizičkog I 5 od magijskog napada). Ova statistika je za default oružje u igri se može naći naprimer Čelični oklop +4 što znači da daje 5+4=9 zaštite od fizičkog napada
Štit može da koristi samo vitez I sveštenik. Može biti drven, gvozden, čeličan I magičan.
"Your foe is well equipped, well-trained, battle-hardened. He believes his gods are on his side. Let him believe what he will. We have the tanks on ours." Joachim Pfeiff, 14th Krieg Armored

"Some may be able to avoid the judiciaries of the Adeptus Arbites, fewer may be able to face off against the Imperial Guard and the Adeptus Astartes, but let it be known that none can stand against the Officio Assassinorum."




Users browsing this thread: 1 Guest(s)