Gundam [complete]
#1
ok pošto se Gundam provlači kroz xy tema i ima nekoliko tema za pojedinačne naslove, rekoh da napravim novu.

e sad ja sam totalni laik što se gundama tiče i razlog ove teme je da imamo sve na jednom mestu. recimo dao bih šansu nekoliko Gundam naslova pa ujedno da pitam koji je najbolji ili prvi među jednakima.

udrite
Reply
#2
Zeta Gundam, G Gundam, Turn A Gundam. Nijednim neces pogresiti.
[Image: 76561198041329936.png]
Reply
#3
@Roronoa Zoro
ovako nije zabavno, bolje da ima na sve strane po malo Big Grin

ITT:
nisam gledao nishta od Gundama, nit planiram a ni ne mozete da me nagovorite da pogledam Toungue
The world is my country, science is my religion.
[Image: 2Rv1u]
Reply
#4
^Ne secam se ni da je neko pokusavao da te ubedi u to Big Grin.

Inace, svaki Gundam ima svoju Char po meni (pun fully intended), bzv mi je kada se ljudi distanciraju od novih AU serija Seed i 00 zato sto su hipsteri ili pa od starijih zato sto su blentava decurlija, i to im deluje staro i lose.

Najvise classy je Turn a Gundam verovatno, dosta motiva ima i lepo oslikanu razlicitost svetova u kojima zive zitelji Zemlje i Meseca. Mesavina steampunk, modernog sci-fi i naravno dobrog starog Gundam duha + crossdressing pilot, totalno win-win.

Gundam Seed je takodje cool posto vidim da je spomenut u vise navrata, tema borbe izmedju najblizih prijatelja je jako dobro prihvacena, kasnije se upotrebljava i u drugim naslovima (tipa Code Geass), cak ako se ne varam mislim da je Gundam Seed prvi naslov gde su se scenaristi dosetili toga ali mozda zaboravljam na neki stariji. Seed Destiny je vec bio promasaj i ocigledna muzha fanova, Shinn je verovatno najgori Gundam protagonista ikada.

Originalna UC trilogija ima kultni status, nema tu sta mnogo da se kaze, svaki old school fan bi trebao barem 79 i Zeta da pogleda.
Reply
#5
Gledao sam 3 ili 4, ali meni se def svidja mobile suit Gudam 00
[Image: Code_Geass___C_C_by_Alan0605.png?t=1263603582]
Reply
#6