SAP WMS??
Može li neko da mi kaže šta je SAP?? WMS mislim da je Warehouse management system. Ovo ima veze sa SQL-om.
"Your foe is well equipped, well-trained, battle-hardened. He believes his gods are on his side. Let him believe what he will. We have the tanks on ours." Joachim Pfeiff, 14th Krieg Armored

"Some may be able to avoid the judiciaries of the Adeptus Arbites, fewer may be able to face off against the Imperial Guard and the Adeptus Astartes, but let it be known that none can stand against the Officio Assassinorum."
Zar je wikipedija postala tako obskuran sajt koji više niko ne koristi?

http://en.wikipedia.org/wiki/SAP_AG
[Image: promo_sig05_smaller.png]
Gledao sam i čitao. Kao i mnoge druge sajtove, ali nisam sasvim siguran. Sad mislim da znam. Ali sam samo mislio da pitam za malo preciznije objašnjenje. Kraće isto.
"Your foe is well equipped, well-trained, battle-hardened. He believes his gods are on his side. Let him believe what he will. We have the tanks on ours." Joachim Pfeiff, 14th Krieg Armored

"Some may be able to avoid the judiciaries of the Adeptus Arbites, fewer may be able to face off against the Imperial Guard and the Adeptus Astartes, but let it be known that none can stand against the Officio Assassinorum."
Koliko ja razumem iz ovog što piše, to je softwer za firme - koji ima jezgro ali se individualno prilagođava svakoj kompaniji i radi ono što im je potrebno.
[Image: promo_sig05_smaller.png]
Znači nešto kao scrum. Samo šo scrum je metod rada.

pa ne bih bas rekao, koliko vidim ovaj scrum sluzi za software development, a pod SAP valjda spadaju baze podataka i menadzment sistema po firmama ili tako nesto.
---------------------

Glava AO porodice  Whistling