Aegisub greške i dobre stvari
#1
Zdravo kolege prevodioci, Big Grin
Trebala bi mi mala pomoć ako možete da izdvojite malo vremena.
Naime, imam da pravim studiju na neku temu (nešto za faks), a ja sam uzeo Aegisub.
Treba da napravim skoro pa neku recenziju ovog softvera pa bih vas zamolio da ako ste tokom prevođenja primetili neke greške ili smetnje ili pak neke jako dobre stvari u vezi sa Aegisub-om (ako pretpostavim da svi koristimo taj program Big Grin) ovde postavite. 

P.S. Krećem ponovo sa prevođenjem Big Grin
P.P.S. Mislim da sam ovu temu trebao da otvorim u Software delu foruma.. Ups. Smile
-- bludni tata mata -- 
Reply
#2
Prebacio sam temu u software Wink
---------------------

Glava AO porodice  Whistling
Reply
#3
Moje mišljenje je o njemu: dosta moćan alat za obradu titlova, ima dosta stvari(opcija) u njemu, mogu naparavit odlične animacije titlova( ona karaoke stvari). Ne znam o njemu sve jer sam još početnik i još učim o njemu kako se što radi, no ima brdo opcija i zasad nisam našao neke greške/smetnje kod njega.  Undecided
___________________________________________________
Projekti:
             SERIJE:
                   - Pokemon (2023) Horizons: The Series
                   - Sengoku Youko
             FILMOVI: Rascal Does Not Dream of a Knapsack KidDigimon Adventure 02: The BeginningThe Boy and the Heron

Stranice: FacebookMyAnimeListDigimon Balkan, Discord: EpicMan®️ #5166
Reply
#4