Zombie Loan

Godina snimanja: 2007.
Broj epizoda: 11

U poslednje vreme nisam gledao dosta anime serijala – hell, nisam gledao ništa od animea u poslednja dva meseca. Sramota, a? Well, obnovio sam Berserka, po treći put...ali o Berserku postoji tekst na Anime Jedinici. Šta da opišem? Hm...neka to bude Zombie Loan.

Mičiru ima redak talenat – može da prepozna kad će neka osoba umreti. Veoma zanimljivo, zar ne? Međutim, kada predskaže smrt svojih roditelja, ona ovu moć vraća u podsvest. Nakon jednog čudnog i bizarnog događaja, ponovo joj se javljaju "vizije" mračnoga prstena oko vrata dvojice srednjoškolskih dečaka, i čini se da će ova moć zasvagda ostati delom njene ličnosti. No, nije to ono što je zanimljivo – dva dečaka su zombiji, koji rade za određenu "plaćeničku" organizaciju pod nazivom Zombie Loan. Ovaj duo traži pomoć od Mičiru – potrebna im je u potrazi za drugim osobama koje imaju mračni prsten, jer su te osobe ustvari zli zombiji. Mičiru, preplašena i naivna devojka, isprva odbija njihovu molbu, međutim...

Ovaj anime spada u shoujo i shounen žanr. Mogu reći da dosta dobro kombinuje ono što ti žanrovi mogu da ponude; nijedan lik u ovom serijalu nije predodređen da "čini velike stvari" niti da bude "najjači čovek na svetu." Dva glavna lika su zombiji koji pokušavaju da otplate svoj dug tako što ubijaju druge zombije, a glavni ženski lik, iako ima neke skrivene moći, je smotana i kukavica. Glavnim likovima je jednostavno trebao neko sa talentom da primeti zombije, i tako su se, hajde da kažemo, "okupili."

Ono što je glavna mana ovog serijala jeste to što je prekratak. Materijala ima najmanje za dvadeset i šest epzioda, ali oni su (producenti), kao po običaju, sve usrali. Okej, razvoj likova je na zavidnom nivou, ali kraj (kakav kraj?) to uopšte nije povezao. Mnogo pitanja ostaje nedorečeno, i nijedan od sporednih likova ne dobija na dubini, a imaju takav potencijal i karaktere da je to možda i najveća mana ovog serijala. Pored pomenutog, animacija nije baš nešto, mada je dizajn likova odličan.

Što se tiče likova, kao što sam pomenuo, glavni likovi su zasita odlično odrađeni, i svaki od njih ima probleme sa kojima se mora nositi; svaki lik, povrh svega, zna u kojim momentima može biti smešan, a u kojima ozbiljan; ovde nema izuzetka, i stvarno sam zadovoljan likovima u ovom serijalu. Muzika...uh, ne sećam se, ako ćete sad iskreno.

Naravno, ako želite da vidite ostatak priče, onda ćete morati čitati mangu. Šta da Vam kažem? Takvo je stanje kod dosta anime serijala...Ako nemate šta da gledate, želite nešto kratko, zabavno, sa solidnim likovima i nedefinisanim krajem, onda preporuka ide za ovaj anime, koji je piscu ovoga rivjua sasvim prosečan, ali može se odgledati.